8. Tra-Ta-Ta-Ta-Ta (0:52)
9. Bluesracho (2:23)
10. If You See Me Again (4:39)
Dusan Jevtovi – Gitarer
Bernt Hernandez – Båndløs bass
Marko Djordjevis – Trommer

Innspillingen er foretatt i de spanske byene Banyeres Del Penedes, Barcelona og Aranys Del Mar, mens mixing og mastering er foretatt i Argentina. Alt av låter er skrevet av den serbiske gitaristen Jevtovic, som virkelig kan traktere sine kjære gitarer. Med disse i førersetet og to smidige rytmesnekekkere som medmusikanter utforsker Jevtovic rock, prog,metall, jazz, fuison: Det er flust med smakfulle riff på skiva, og det er imponerende å høre hvor selvsagt og uanstrengt Jetocvic spiller slik at vi på ingen måte må bale med den flinkisvinklingen enkelte gitarister overlesser oss med. Nei her spilles det med følelse, konsentrasjon og ekte innlevelse og det vil vøre en fryd å høre for de mer enn gjennomsnittlig gitarinteresserte. Skiva byr på «twist and turns» du knapt forventet, og slik økes underholdningsverdien slik at også de som bare er gjennomsnittlig glad i gitarspilling fanges. Av låtene liker vi aller best «Drummer`s Dance», «Third Life» og «You Can`t Sing» og de bør alle spilles høyt. Vi liker de brå stemnigsskiftene som skaper en kraft som er besnærende og de mange odde taktartene gjør at dette blir mer spennende. Det hele spilles med en utsøkt kjemi mellom musikerne og det virker så uanstrengt og ekte. Det er aggressivt, ambisiøst, meget velspilt og en ekte sjangerforaktende skive. Det er ikke mulig å klistre noen eksakt etikett på musikken og det pleier være t godt tegn. Definitivt noe av det beste og mest imponerende av gitartung instrumental musikk vi ahr hørt. 5/11/2014