- Pete Mush / Keyboards, programmering og sprø lyder
- Jaro / Bass, djembé, didgeridoo, sas og andre sprø lyder
- Gino Bartolini / Trommer, djembé & og andre perkusjonsinstrumenter og enda sprøere lyder
- Tom Tas / Gitarer
Gjesteartist
- Ed Wynne (Ozric Tentacles) / Gitarer og synther

Med unntak av den skuffende «Kaleidothrope» fra 2009 har belgierne fremvist en stadig økende formkurve. Noe av årsaken til dette er kvartettens vilje til å hente inspirasjon fra alle plasser de måtte føle for, og integrere det i sin spacerock. En spacerock som har noe til felles med Ozric Tentacles, men samtidig også er rimelig ulik nevnte band. Belgierne har også mye til felles med band som Mantric Muse, Øresund Space Collective, Korai Öröm Tidal Flood, Hidria Spacefolk, Korai Orom. Quantum Fantay er likevel mest seg selv, og tidvis en amalgam av prog, elektronisk musikk, groove, world, reggae, trance, ambient, dub og ikke minst psykedelisk musikk. Belgierne morer seg når de tilvirker musikk for det er noe deilig løssluppet og fandenivoldsk over musikken. Moro har de sannsynligvis også hatt det med låttitlene som alle fire slutter på «imbo». At første låt «Nimbo» 11:11, neste «Rimbo» et sekund lengre, og slik føyes det til et sekund for hver av de fire låtene. Humor er en egenskap som passer bra i musikk, men mye humor og lite spennende musisering er allikevel ingen god kombinasjon. «Dancing In Limbo» har både humor og ofte heftig bra musisering. «Nimbo» er en ekte spacerocker med følere mot den mer symfoniske sfære. Litt jazzflørt inneholder «Rimbo» som også groover bra og er dansbar. Spenstig nok er det en viss Tullfølelse på «Carimbo» p.g.a. fløytespillet, og som en bonus nydelig gitarspill av gjesteartisten, Ozric sin Ed Wynne. «Limbo» er en sakteflytende, svevende og suggererende låt. Etniske instrumenter som djembé, didgeridoo og sas bidrar til en sonsinsk palett på skiva som er rikholdig og fascinerende. Et assortert utvalg av sprø lyder, og en del blipp og blopp setter rammene for et fullblods spacerock album med kvalitet. Kvartetten redefinerer ikke sjangeren med «Dancing in Limbo», men det de gjør gjøres med skikkelighet, humor, og det er åpenbart at de hygger seg med musikken sin. Dette er et album som nok er snacks for space junkies, men også vel verdt å lytte til for oss øvrige musikkelskere. 11/16/2015